Основні результати и досягнення Міжнародного проекту PICASA
PICASA є TEMPUS проектом, що фінансується Європейським Союзом та впроваджується у Вірменії, Грузії, Білорусії та Україні. PICASA було створено з метою сприяння визнанню систем вищої освіти в країнах східного сусідства, шляхом розробки та інтеграції аспектів інтернаціоналізації у структурних і культурних компонентах управління вищими навчальними закладами.
Інформаційні повідомлення
PICASA є TEMPUS проектом, що фінансується Європейським Союзом та впроваджується у Вірменії, Грузії, Білорусії та Україні. PICASA було створено з метою сприяння визнанню систем вищої освіти в країнах східного сусідства, шляхом розробки та інтеграції аспектів інтернаціоналізації у структурних і культурних компонентах управління вищими навчальними закладами.
Проект має декілька основних цілей, в тому числі:
- Інтеграція міжнародних аспектів до викладання, навчання та дослідницьких функцій університетів шляхом розробки і впровадження відповідної політики і процедур.
- Визначення та розвиток нових навичок, умінь і знань у студентів, викладачів і співробітників для сприяння інтернаціоналізації.
- Сприяння розвитку етики і культури, які визнають і підтримують міжкультурні та міжнародні перспективи, ініціативи та забезпечують їх якість.
Загальнівисновки та результати проекту включають, але не обмежуються наступним:
- Навчений персонал і переглянуті функції відділів міжнародного співробітництва університетів-партнерів, які стають будівельними блоками етикита культури підтримки міжнародних перспектив. Партнери оптимізували функції і ролі своїх міжнародних відділів на основі пріоритетів, визначених кожним партнером.
- Університети розробили та адаптували політику та стратегію інтернаціоналізації.Інтернаціоналізація розглядається в якості пріоритету для всіх партнерів, які розвивають загальноуніверситетську політику і процедури для інтернаціоналізації викладання, навчання та досліджень.
- Розробка нових підходів до інтернаціоналізації навчальних планів і навчальних програм.
- Розроблено нові підходи до інтернаціоналізації досліджень та наукового співробітництва, а також для навчання за кордоном, мобільності студентів і викладачів.
- Проект пропонує свою модель для забезпечення якості інтернаціоналізації,було розробленоПосібник щодо забезпечення якості інтернаціоналізації. Основні питання, що розглядаються в Посібнику включають, але не обмежуються наступним: визначення інтернаціоналізації ВНЗ; інтернаціоналізація структурита політики; управління міжнародними відносинами у ВНЗ: навички, типи інформації, моделі, тощо. Посібник також охоплює такі питання, як використання інструментів бенчмаркетингу; студентська інтернаціоналізація.
Передбачається, що в рамках проекту не тільки ВНЗ, але іМіністерства освіти і науки Вірменії, Білорусії, Грузії та України, що є учасниками проекту, будуть розглядати інтернаціоналізацію освіти і науки в їх відповідній документації.